VINNAREN ÄR...

Efter flera mail och olika tankar och tyckande
har vi tre nu kommit fram till en vinnare.

Återigen tusen tack för att ni varit med i vår utmaning,
det är så roligt när era fina bidrag kommer in på mailen.

Glöm inte att onkis har utmaning i början av februari,
vi lägger ut utmaningen i alla tre bloggarna.

NU TILL VINNAREN  I DENNA UTMANING

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
GRATTIS
.
.
.
.
.
.
.
.

BUSAN


Ett härligt kort som genast gav ett Ååh på läppen,
 den knallgula stora blomman och det mysiga motivet,
ett kort man blir glad av helt enkelt och väl följd skiss.

Busan, maila din adress till [email protected]
så kommer tre vinstbrev på posten :)

Tack alla :)
Kramar Lisa!


Kommentarer
Postat av: onkis

Ja det är inte lätt att välja på alla fina bidrag,

men jag gillade busans kort mycket.

Nu ser jag fram emot nästa utmaning i februari :)

Kram!

2011-01-16 @ 13:45:40
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: snojbi

Det svåraste är att välja vinnare när alla lämnar in så fantastiskt fina bidrag,

Spännande och se nästa utmaning

2011-01-16 @ 21:43:24
URL: http://snojbi.blogg.se/
Postat av: Busan

Hej och tusen tusen tack!!! Jag blev så glad idag när jag öppnade mailen och fick veta att jag vunnit!!! WOW!!! Har undrat igår vem som vann för hoppades ni fått in många fina bidrag, men jag fick inte möjlighet att titta in. Extra roligt idag då!!! :)

Att ni valde mitt kort av alla dessa härliga bidrag... ja, jag är så glad!!! :) Tusen tusen tack för att ni höll i denna superroliga utmaning för alla oss som hade möjlighet att delta... you made my weed!!! :)

Massor med tack-kramar och hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!

Busan

2011-01-17 @ 11:08:36
URL: http://busanspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: ✫Annmi

Waooooooooooooo........

2011-01-24 @ 12:12:43
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0