Alla fina bidrag i vår utmaning

Här kommer alla härliga bidrag i vår utmaning,
dom är i den ordning jag fått dom på mailen.
Några bidrag har flera foton i sina bloggar
så klicka er in till alla och kolla på allt fint dom gjort.

Jag måste tacka er alla för att ni gör våra utmaningar
så roliga att anordna i våra bloggar.



Bidrag nr:1 kommer från MezzaNotte




Bidrag nr:2 kommer från Anna  




Bidrag nr:3 kommer från Jessika




Bidrag nr:4 kommer från Elin




Bidrag nr:5 kommer från Lena J 
 



Bidrag nr:6 kommer från Annelie
 



Bidrag nr:7 kommer från Lene




Bidrag nr:8 kommer från Lena B E
 



Bidrag nr:9 kommer från Yvonne
 



Bidrag nr:10 kommer från Gertrud




Bidrag nr:11 kommer från Lilla Pyssel Inger
 



Bidrag nr:12 kommer från Outi



Om jag har länkat något bidrag fel eller använt fel namn,
 så var snäll och säg till så ändrar jag på en gång :)


Tack igen för era fina bidrag,
ni förgyller upp mitt scrappande.

Nu återstår en sak, den svåraste, att bland
alla fina bidrag utse EN vinnare...
Den vinnaren presenteras i morgon söndag,
i min, onkis och snojbis bloggar.


Glöm nu inte att nästa utmaning kommer i början av maj,
då är det onkis som håller i den.

Vi lottar även ut ett pris i juni bland er som deltar i alla
tre utmaningarna - detta var utmaning ett - med godkända bidrag.

 
Ha det gott!





Kommentarer
Postat av: onkis

Alla är såå fina,hur ska vi komma överens denna gången???

2011-04-10 @ 07:34:57
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Maria

Oj så många fina bidrag.

Förstår att det är svårt att utse EN vinnare.

Lycka till alla.

/Maria

2011-04-10 @ 08:44:46
URL: http://distresseddesserts.blogspot.com/
Postat av: snojbi

Ojojoj denna gången blir det svårt att utse en vinnare

2011-04-10 @ 08:52:19
URL: http://snojbi.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vilka underbara bidrag ni har fått in till eran utmaning:) Det var en riktig trevlig skiss att arbeta med och tack så mycket för att ni håller i sådana trevliga utmaningar för oss andra:)

Trevlig söndag och kramar från Lilla Pyssel Inger:)

2011-04-10 @ 09:26:35
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0