En AWARD

Jag har fått en AWARD av Anna,
kika in i hennes blogg och titta på allt fint hon skapar.

Regler för denna AWARD är att man skall ge den vidare
till bloggare med under 100 stycken följare,
så att flera kan upptäcka dom bloggarna.



Jag tänkte ge AWARDEN vidare till,
här uppstår det ett problem för
några av dom jag tänkte på har redan fått AWARDEN
sen ser jag att några inte vill ha några AWARDS
onkis tex fick en samtidigt som mig av Anna
annars vore hon ett självklart val
och snojbi fick en av onkis.
så det är ju inte helt lätt att välja.

Så, jag får helt enkelt avstå från att skicka vidare,
jag kan ju inte bara hugga någon på måfå heller.
Kanske är det pga dessa problem som
vissa avstår från att ta emot AWARDS?

Tack snälla Anna för att du kom ihåg mig
som en av mottagarna av AWARDEN, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0