Klösträd / klätterträd till katten.

När Elliot skulle flytta in bestämde jag och gubben att vi skulle göra ett "träd" till honom.
Jag och döttrarna, mest Ida ritade upp hur trädet skulle se ut.
Då gubben är snickare blev det ett rejält och stabilt bygge.
Sedan virade gubben sisalrep i MASSOR, varv efter varv, tätt, tätt, men det blev jättebra.
Jag sydde en hängmatta, klädde hyllor och huset och en stoppad "taksäng",
i den sussar Elliot så sött flera gånger per dygn.
Elliot älskar att leka i/på/runt stegen.
Elliot använder verkligen sitt träd vilket känns kanon då det tog ett antal timmar att göra.

Jag sydde en väldigt mjukt och välstoppad klädsel till en korg också,
den korgen står jämte min stol nere vid pysselbordet.
I den korgen sussar Elliot när jag scrappar, på lagomt klappavstånd :)

Det är kul att fixa när det blir använt.

          Trädet, med älsklingen liggande på taket.     Takbädd, favoritplatsen att sussa på :)     

          Korgen klädd och klar.    


Kommentarer
Postat av: Veronica Nilsson

Va kul att han gillar sitt klätter träd som ni la ner så mycket jobb på, och han är så socker söt lille Elliot :)

2010-04-25 @ 17:33:33
Postat av: *Annmi

Underbart/Jam & Kram från oss.......

2010-06-11 @ 09:58:16
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/http://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0