Dags för ännu en utmaning

Så var det då dags för en ny utmaning.

Vi tre, jag, snojbi och onkis har startat en ny liten SWAPP åt oss själva.
Den går ut på att vi skickar en påse med material till ett kort på ett bestämt tema,
med en tillhörande utmaning, som kan vara en skiss, bingoruta eller liknande.
Vi gör alltså tre likadana påsar, en till oss själva och skickar de andra två vidare,
så av våra tre olika påsar gör vi samma utmaning med lika tema, låter väl bra?

 MEN, nu har vi bestämt att göra en fjärde påse var, dessa tre påsar som
"blir över" har vi tänkt ha som pris i vår lilla utmaning.
Alla sakerna är självklart nya men inte i obrutna förpackningar, utan det blir
lite blandat som passar ihop till ett kort, eller till något annat självklart.
Det är alltid två mönstrade papper, 15x15, och lite blandade dekorationer i varje påse.

 Nu har vi tänkt testa detta en runda, dvs tre gånger,
och detta är då tredje och sista gången.
(Pst! Vi tycker alla tre att det är jättekul
med dom här små utmaningarna,
så risken att vi fortsätter är stor).

Det är snojbi som håller i den här omgångens utmaning,
Två utmaningar har ju redan varit,
den första hade jag och den andra hade onkis hand om.

Vi kommer att gemensamt utse en vinnare
som får alla tre påsarna, en från oss var.
En vinnare varje omgång självklart :)

 Vi kommer även att lotta ut ett pris efter den här omgången, den tredje,
bland er som deltagit i alla tre utmaningarna med godkända alster.

 I dom två första vändorna fick vi in 14 stycken bidrag per utmaning
och vi hoppas självklart att få minst lika många den här vändan.

 Maila in ditt bidrag till snojbi: [email protected]
senast lördag den 12/3 kl:23:59.

Du får självklart lägga ut ditt bidrag i din egen blogg
och länka då gärna tillbaka till någon av oss.

Vinnaren presenteras under söndagen den 13/3 i våra respektive bloggar.

Tema PÅSK och BINGOBRICKA



Min yngsta dotter Ida gjorde en snygg bingobricka till utmaningen



En utskriftsvänlig bingobricka
Klicka för större bild

 TÄVLINGSREGLER:

 Välj ut en vågrät, lodrät eller diagonal rad från bingobrickan.
Från den rad du valt måste du ha med de saker som står.
Du får lägga till precis vad du vill, men inte ta bort något från din rad.
LO:s, kort och alter - alla bidrag är välkomna!

* Ett bidrag per person och utmaning.

 * Nygjort alster för denna utmaning.

 * Det lottade priset är för dom som har lämnat
ett godkänt bidrag i alla tre utmaningarna.


snojbis
och onkis kort och vinstpåsar hittar du i deras respektive bloggar.

 Vi hoppas att just DU vill vara med i vår lilla utmaning.

Fråga gärna om du undrar över något.



Här kommer mina kort gjorda av omgångens "påsar".
Jag har valt att bara använda material från påsarna,
förutom de enfärgade pappren.

Från min påse,
diagonal rad från vänstra övre hörnet.



Från snojbis påse,
vågrät rad, nummer två



Från onkis påse,
lodrät rad, nummer ett.



Min vinstpåse


Hoppas DU vill vara med i vår utmaning.


Kommentarer
Postat av: onkis

Detta blev ju jättebra :)

Jag tycket att det är så kul och se vad olika korten blir fast vi har samma material.

Ha en skön söndag!!

Kram!

2011-02-27 @ 10:15:30
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: snojbi

Visst är det kul att se hur olika allas våra kort blir.

Detta är ju hur skoj som helst.

Hoppas att det blir mååånga bidrag

2011-02-27 @ 11:33:10
URL: http://www.snojbi.blogspot.com
Postat av: Johanna

Super fina kort och jätte kul tävling... "i´m in for it" :D

2011-02-27 @ 11:42:16
Postat av: lene

Jättesnygga kort vännen!

Kul tävling också!

Kram Lene

2011-02-27 @ 17:06:01
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lena BE

Åh vilka jättefina påskkort allihopa!! :)

Jag hade gärna varit med i den nya utmaningen som ni har, jag gillar ju scrapbingo. Sååå synd att jag inte hinner nu. :( Suck!

Jag kommer att ha två utmaningar i mars så jag hoppas att du vill vara med på någon iaf. :)

Ha det så bra.

Kramar från Lena



2011-02-28 @ 20:13:31
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com/
Postat av: Anna

Klart jag vill. Ska börja pyssla igen har haft en paus men nu vill jag börja igen.



Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0