Ett bidrag till utmaningen hos Scrapgalen

Scrapgalen har en utmaning att skapa ett alster i två färger,
lite svart och vitt får förekomma. Jag gjorde först med
rosenknoppar på och chalkade knopparnas blad i blått,
men det lyste grönt igenom så det blev inte godkänt.
Vipps så vissnade knopparna och mitt bidrag godkändes. :)

Jag tycker det är bra med klara regler då blir det mera rättvist,
för det har ju hänt att jag gjort så gott jag kunnat och andra
har satt dit både det ena och andra "extra" och tom vunnit.

Så, scrappa i två färger och var med ni också på utmaningen,
den slutar 31:a januari klockan 23:59 du hittar utmaningen här.

Jag lägger in båda varianterna, dom är fotade olika tider,
ett i dagsljus och ett på kvällen, så färgerna ser lite olika ut.



Här är mitt bidrag





Så här såg det ut innan godkännande



Kommentarer
Postat av: snojbi

Ett jättefint kort .

det är fint både med och utan knoppar

Svårt med bara två färger

2011-01-25 @ 18:34:54
URL: http://snojbi.blogg.se/
Postat av: onkis

Vilket härligt kort,

jag blir glad över att titta på det.

Lycka till!!

2011-01-25 @ 21:35:04
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Johanna

båda blev jätte bra.. ler.. jag tävlar ju oxå där men jag hoppas du vinner ler

2011-01-27 @ 13:22:20
Postat av: Anna

Båda kort är jättesnygga. Stämpeln är ju helt underbar.

Lycka till.

kram Anna

Postat av: ✫ Fru Eriksson

Snyggt ♥...........

2011-01-29 @ 17:15:22
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Maritha

Så läckert kort, jag gillar lila och du har verkliken lyckats! Jag håller tummarna!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0