Alla bidrag efter min skiss i trissutmaningen

TACK för alla era fina bidrag till vår trissutmaning.
Aldrig trodde jag väl att SÅ många ville göra kort efter våra skisser.


 JAG har fått in 28 stycken bidrag efter MIN SKISS!
Tillsammans har vi fått in 84 stycken bidrag!
Det är helt fantastiskt för att vara vår första utmaning.


 Det har varit jättespännande att öppna era mail och
fått se dom inkomna bidragen och vem som scrappat dom.
Jag har fått se flera för mig nya bloggar, adresser som jag nu
har sparat i min lista för scrappbloggar värda att återvända till,
inspiration till att scrappa får man aldrig för mycket av.


 Innan kvällen är slut kommer vi att redovisa vinnarna,
de två gemensamma priserna redovisas i alla tre bloggarna
och våra två ”egna” priser i vår respektive blogg.
Så kolla in till onkis och snojbi  för att se deras vinnare.


Det kommer att blir en riktigt tuff utmaning för oss tre att utse er vinnare,
inte tu tal om annat, men samtidigt blir det en jättekul uppgift. 
Jag önskade att vi hade fler priser att dela ut.

 
Nu kommer här alla härliga bidrag som är gjorda efter MIN SKISS,
bidragen är inlagda i den ordning som jag fått dom på mailen.

Hittar ni något fel i mitt inlägg, tex fel namn eller länk är jag tacksam om ni säger till :)


 Återigen ett SUPERTACK till alla er som har lämnat bidrag till vår utmaning.
Adventskram på er alla sköna scrappare // Lisa


Vi kommer att inleda det nya året med en LITEN utmaning.
Så jag hoppas att ni återkommer till våra bloggar.
Kram Lisa


Min skiss
    
                        


Bidrag 1 är gjort av Pojjo





Bidrag 2 är gjort av Mammasol





Bidrag 3 är gjort av Lindha






Bidrag 4 är gjort av Kikki





Bidrag 5 är gjort av Annelie





Bidrag 6 är gjort av Marie





Bidrag 7 är gjort av ScrapElla





Bidrag 8 är gjort av Inga-Lill





Bidrag 9 är gjort av Snabbscrapparen





Bidrag 10 är gjort av Cina99




Bidrag 11 är gjort av fjeen





Bidrag 12 är gjort av Anki




 
Bidrag 13 är gjort av Anna





Bidrag 14 är gjort av Carina





Bidrag 15 är gjort av GunBritt






Bidrag 16 är gjort av Lene






Bidrag 17 är gjort av Veronica






Bidrag 18 är gjort av Lukethedrifter

 


Bidrag 19 är gjort av Anneli

 



 
Bidrag 20 är gjort av Lillamyy

 


 
Bidrag 21 är gjort av Busan





 Bidrag 22 är gjort av Mona




 
 Bidrag 23 är gjort av Yvonne



  
 
 Bidrag 24 är gjort av Gurkiss




 
 Bidrag 25 är gjort av Maritha



 
 
Bidrag 26 är gjort av Nanna



 
 
 Bidrag 27 är gjort av Monica






Bidrag 28 är gjort av Anna



Slut på alla fina bidrag!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna "pojjo"

ojoj så många fina bidrag.. ni får ett tufft uppdrag att välja vinnare ler

2010-11-28 @ 02:48:52
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: onkis

Ja gisses vilka fina bidrag och sååå många vi har fått in, underbart :)

Kram!!

2010-11-28 @ 06:27:03
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: snojbi

Nu blir det svårt att välja med sååååå många fina bidrag

kramisar

2010-11-28 @ 08:38:41
URL: http://snojbi.blogg.se/
Postat av: Ingalill

Wow! Så mycket fint :)Många härliga nya bloggar att läsa :)

2010-11-28 @ 09:21:21
URL: http://www.necessities.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0